Nilfisk Easy 20V Wit steelstofzuiger- stickvac

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Easy 20V Wit steelstofzuiger- stickvac op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sandy 27-04-2020

Teleurstellende zuigkracht

Ik heb deze steelstofzuiger gekocht voor de rommel die mijn kat soms maakt. Hij zuigt lang niet alle kattenbrokjes en gritkorrels op! Ik moet zorgen dat hij net opgeladen is, de afvalcontainer helemaal leeg en goed uitgeklopt is en dan moet ik 'm ook nog op de turbostand zetten. En dan nog is niet alles opgezogen! Aan de kruimeldief (die je er eenvoudig uit kunt klikken) zit een heel vreemde zuigmond: een ronde opening verstopt aan de onderkant. Je kunt er niet goed mee richten en je ziet niet goed wat hij opzuigt. De eerste 3x deed de steelstofzuiger het naar verwachting, maar daarna was het al over. Ik ben enorm teleurgesteld.

Pluspunten

• Behoorlijk wendbaar
  • Lampje op zuigmond
  • Mini-accessoire in steel

Minpunten

• Slechte zuigkracht
  • Turboknop moet je blijven indrukken
  • Onhandige zuigmond kruimeldief